Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Μετεωρολογικά


Επειδή πολλές ‘σοφές’ κουβέντες ακούμε τελευταία από διάφορους, και εν πολλοίς αρνούμαστε να αντικρίσουμε την δεινή πραγματικότητα, ας σκεφθούμε ένα απλό παράδειγμα. Ξεκινώ να φύγω από το σπίτι με φανελλάκι και σορτς ενώ έξω βρέχει καταρρακτωδώς, φυσάει βαρδάρης και η θερμοκρασία είναι κοντά στο μηδέν. «Δεν με ενδιαφέρει», απαντώ οργισμένα στις ανήσυχες ενστάσεις της γυναίκας μου ότι το δελτίο καιρού προβλέπει επιδείνωση, «δεν αναγνωρίζω την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία και καταγγέλλω μονομερώς το δελτίο καιρού διότι είναι παράνομο και επαχθές και περιορίζει τις προσωπικές μου ελευθερίες. Εγώ σήμερα κανόνισα να παίξω ποδόσφαιρο με την παρέα μου». Ακολουθεί ερώτηση κρίσεως. Όταν το βράδυ εισαχθώ στο νοσοκομείο με πνευμονία, ποιος θα φταίει: η ΕΜΥ, το δελτίο καιρού ή η γυναίκα μου που επέμενε να συμμορφωθώ με τις επιταγές του; Πάντως όχι εγώ, σε καμία περίπτωση!

1 σχόλιο:

Λήμνος είπε...

Πολύ πετυχημένη η παραβολή!